28 oktober 2021
Sredi oktobra smo na povabilo Srednje šole za strojništvo Šolskega centra Škofja Loka sodelovali na njihovem dvodnevnem inovacijskem kampu. Matjaž Kljajić, vodja komunikacij v podjetju Mediade in iniciativi Inženirke in inženirji bomo! je dijakom šole v polurnem predavanju predstavil konkretna orodja in izkušnje, kako se lotiti raziskave trga za nov produkt. Tudi na primeru Slovenskega kvizuma, ki je vzporedno letel v Dubaj.
Dijaki šole so pod mentorstvom Zvonke Erce, 18. in 19. oktobra 2021, sodelovali na dvodnevnem inovacijskem kampu. V seriji delavnic in predavanj so se lotili tudi razvoja svoje ideje in iskanje rešitev za izziv trajnostne ponovne uporabe materialov. Tega jim je zastavil Boštjan Reberšek iz podjetja Marmor Hotavlje, letošnje srebrne gazele Slovenije.
Prvo mesto si je po izboru komisije prislužila ekipa z idejo izdelave fitness pripomočkov iz odpadnega materiala, drugo mesto ekipa z idejo izdelave peščenih ur iz odpadnega materiala, tretje mesto pa ekipa z idejo izdelave mavca iz odpadnega materiala.
Kako raziskati trg na primeru Slovenskega kvizuma?
Matjaž Kljajić iz iniciative Inženirke in inženirji bomo! je sodeloval v prvem dnevu inovacijskega kampa. V polurnem predavanju jim je predstavil nekaj trikov, bližnjic in idej za hitro in učinkovito raziskavo trga za nov produkt. V osrednjem delu predavanja pa jih je popeljal čez razvoj in raziskavo trga za Slovenski kvizum, ki smo ga v petih letih iz excelove tabele preobrazili v namizno igro. Prav te dni so angleške različice igre s SPIRIT Slovenija potovale v slovenski paviljon na EXPO Dubaj 2020.