Navdušujemo za inženirstvo, tehniko, naravoslovje in inovativnost.


Znamčenje delodajalca ali raje: kako osvajati talente?

09 junij 2021

Le 7 % trga dela še obvladujejo zaposlovalci. Izbira je danes na strani ljudi, ne podjetij. Talente, ki jih vabimo k sebi, najbolj prepričajo ljudje, ki jim sijejo oči, ko govorijo o svojem delu.

Kako se lotiti strategije znamčenja delodajalca je na junijski delavnici kompetenčnega centra KOC IKT predstavila mag. Edita Krajnović, direktorica Mediad in soustanoviteljica projekta Inženirke in inženirji bomo! Osvetlila je napake, ki jih delamo, ko naslavljamo mlade (tri tipične napake so opisane spodaj), udeleženci pa so se urili tudi v pripovedovanju privlačnih zgodb o svojem podjetju. Najbolj je navdušila pripoved Dejana Žilija iz Nove vizije. Svoje podjetje je opisal kot ´multidružinsko´ in nasmejal z izrazom ´Lassie´ - gre za izraz za sodelavce, ki so nekoč odšli in se vrnili v podjetje. 

Gostja Mojca Kokalj je osvetlila, zakaj in kako se v Danfossu znamčenja zaposlovalca lotevajo skupaj s svetovno znano akrobatsko skupino Dunking Devils, mag. Jelica Lazarević Lajovic je delila zlato prakso znamčenja Iskratela. Obe podjetji sta kot del znamčenja izpostavili tudi partnerstvo v projektu Inženirke in inženirji bomo!

Tri najpogostejše napake pri nagovarjanju mladih