08 junij 2021
V muzeju Union Experience, ki deluje v sklopu Pivovarne Union, so se zaradi epidemije soočili z izzivom: kako drugače, čim bolj zanimivo, a varno predstaviti proces proizvodnje piva, ki so si ga prej obiskovalci lahko pogledali v živo v njihovi proizvodnji.
V svetu virtualne tehnologije je bil odgovor na dlani. Z VR očali seveda. Prvi obiskovalci muzeja so se tako že lahko usedli v fotelje, si nadeli očala in odšli na slikovit, dinamičen 3D virtualni sprehod po proizvodnji.
Muzej Union Experience se lahko pohvali, da je od odprtja leta 1986 gostil že več kot 400.000 obiskovalcev. Je celo na 1. mestu kot najbolje ocenjeno doživetje v Ljubljani in prispeva k ohranjanju slovenske industrijske in kulturne dediščine.
Pivovarna Laško Union se je v šolskem letu 2020/21 vključila v štiritedenski program za mlade Dokažimo se, pokažimo se na Srednji šoli tehniških strok v Ljubljani. Dijaki so pod mentorstvom učiteljev mesec dni pripravljali rešitve za 14 izzivov, ki so jim jih podala podjetja.