Navdušujemo za inženirstvo, tehniko, naravoslovje in inovativnost.


Inovacijski kamp 2020

13 oktober 2020

»Sicer sem najprej prišel z namenom, da bi nabral točke za dodatne izbirne vsebine, a mi je potem postalo všeč. Predvsem sem se zelo veliko stvari naučil, kamp je bil zelo poučen in se ga bom z veseljem še kdaj udeležil!« Takšno je bilo večkrat slišano mnenje udeležencev letošnjega inovacijskega kampa, ki je med 1. in 3. oktobrom združil dijakinje in dijake iz 6 srednjih šol in gimnazij. Gostiteljica, Škofijska klasična gimnazija, je pod svojo streho zbrala predstavnike Srednje ekonomske in poslovne šole Koper, Srednje strojne šole Škofja Loka, Gimnazije Jurija Vege Idrija, Gimnazije Moste in Gimnazije Šentvid. Kamp potekal v okviru dejavnosti s področja spodbujanja ustvarjalnosti, inovativnosti in podjetnosti v šolah, ki ga financira javna agencija SPIRIT.

Glavni izziv, s katerim so se ukvarjali dva dneva in med seboj tudi tekmovali za najboljšo rešitev, pa jim je zastavil g. Matjaž Gros, direktor podjetja Mogenas, ki se ukvarja s trženjem. Izziv se je dotaknil trženja dveh portalov za mlade, pri čemer so morale skupine odgovoriti na vprašanje, kako bi oni unovčili te spletne vsebine in ustvarili prihodek, ki bo vsaj tak kot na off-line tiskanih medijih. Hkrati jim je g. Gros obljubil, da bo najbolj obetavno poslovno rešitev nagradil s takojšnjo možnostjo izvedbe, pri kateri bodo lahko sodelovali tisti, ki bi želeli resno delati pri uresničitvi izbrane rešitve na trgu v naslednjih dveh letih ter v zameno deliti prihodek, ki ga bodo ustvarili na trgu s tema dvema on-line medijema.

»Predavanja so bila zelo dobra in bilo je precej koristnih informacij.« S temi besedami je eden izmed dijakov ocenil tisti del kampa, za katerega so poskrbeli zunanji mentorji, kot so Jernej Pangeršič iz podjetja Microsoft, profesorici Tanja Skok in Nataša Vrčon Tratar, ki sta se posvetili podrobnejši predstavitvi poslovnega modela Canvas in z njim povezanimi finančnimi vidiki priprave inovativne rešitve, profesorica Zvonka Erce, ki je dijakom predstavila načela kreativnega razmišljanja, s katerim so se v delavniškem delu udeleženci tudi konkretno spoznali in navdušujoč Aleš Ugovšek iz Gospodarske zbornice Slovenije, ki je govoril o inoviranju.

Dodana vrednost udeležbe na kampu za dijake so poleg znanja tudi izkušnje, ki jih pridobijo. Zelo pomembne so zagotovo tiste s področja javnega nastopanja. Za to je v veliki meri odgovorna ga. Edita Krajnović iz podjetja Mediade, ki je imela za dijake delavnico drugi dan kampa popoldne. S tem so bili udeleženci le še korak od tega, da svojo rešitev problema v manjših skupinah predstavijo tudi ostalim.

Kamp se je zaključil s podelitvijo nagrad najboljšim. G. Gros je trem ekipam izročil praktične nagrade, hkrati pa vse udeležence povabil, da se priključijo zmagovalni ekipi. Slednja je prepričala žirijo s trženjem in organizacijo zabav za mlade. Upamo, da ideja res zaživi, saj so v zmagovalni ekipi prepričani, da to mladi posebej v teh časih, ko je socializacija po eni strani ogrožena s strani sodobne tehnologije, po drugi pa omejena zaradi koronavirusa, nujno potrebujejo. Na njihovi bodoči podjetniški poti jim želimo vse najboljše!